Alla inlägg den 7 november 2011

Av Elisa - 7 november 2011 13:07

Jaja, idag är jag gladare än igår. Min boob får vara ifred en stund igen, och den andra tanden poppa fram idag. Så nu är det lugn i stugan igen! Mannen svävar iväg till Deutchland idag och vi susar till P och M på playdate! Lunch idag var rågpasta med tonfiskröra och middag blir kanske en chokladpudding. Hundarna far på dagis på eftisen och min nästa massagetid hägrar i horisonten! Stickandet av västen går ganska bra, superbra när M hänger i sin mommos famn och inte alls när hon hänger i min, men medeltalet blir ju ganska då.

Bebisen övar på höga toner, smackar åt sina tänder, kramas med att lägga pannan emot dom som förtjänar en kram (spegelbilden, mommo, ångstrykaren och min boob. Hemskt sällan jag som person.). Det var bedrock news, jag heter Ia och vi ses vid nästa sändning. *pepsodentsmile*

Ovido - Quiz & Flashcards