Alla inlägg den 1 december 2011

Av Elisa - 1 december 2011 08:19

Jag har litet fullt upp, och hinner därför inte blogga så mycket. Eller alls, egentligen. Böt en dusch mot tvätta håret i lavouaren för att hinna skriva detta. Ska idag till ikea (my LORD som jag har väntat på det!!) och tänker belöna mig själv för fint arbete med nya tyger, juldekorationer och kökshandtag! Jeeeeei! I´m worth it!

Och imoron ska jag tejpa in köket, för VI HAR MASKINERNA! Maskinerna as in dom som ska hacka bort köksklinkers och slipa golvet. Och det nya golvet ligger i matsalen och väntar, och alla gubar samarbetar i helgen och sätter det nya golvet på plats, och jag är så glad! Och på tisdag är det pepparkaksbak, och sen är mitt hus klart, och sen får jag inreda och JULPYNTA, och sen är jag hel igen! Och nu tog tiden slut! See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards