Alla inlägg den 7 december 2011

Av Elisa - 7 december 2011 13:39

Alltså, nu är vi tillbaka. Sådär påriktigt. Och inget har ju hänt, annat än remont, så det är det enda nya jag har att komma med! Så vassegoa:

 


Plåten framför takkan vill jag byta. Den där "guld"färgen passar inte riktigt med golvet längre!

 


Tanken är att soffan ska få ett nytt överdrag. Nån dag.

 

  Tror jag ska ta bort det beige överdraget på fotöljen, för jag har ett i mörkbrunt också.


 


Ser ni att det är JUL i mitt hem! Va? Va? Ser ni?!? Lyckan i det!!


 


Den där svarta klumpen är V, som i sista stund ångrade sig och ville vara med på bild. Jag fråga om han ville, men då gick han bort med stroppiga steg. Men sen ångra han sig, tydligen.


 


Köket fick nya handtag!


 


Mitt första pepparkakshus ever!! Inspirerad av systers franska pastiller!


Nu ska jag äta mat (har jag gjort ganska litet de senaste veckorna) och se på tv (har jag inte gjort alls!) och dit for det, nu vakna korven! :D

Ovido - Quiz & Flashcards