Alla inlägg den 9 december 2011

Av Elisa - 9 december 2011 18:09

Saker som hänt:

1. Mina hundar har fått fel i sina små huvuden. Dom radar efter mig som envisa gamla plåster. Månne morran bor i vårt hjälpkök och väntar på att äta upp dem? Isåfall tar jag snart upp dörren och föser in dom dit. Liiiiiitet irriterande!

2. Julappelsinerna är gjorda. Nu är julen fullkomlig!

3. Vårt barn är hiskeligt nöjt och glatt idag! Ligger och pratar för sig själv på en filt framför takkan. Och när hon tröttnar på sig själv ger jag henne en appelsin att dreggla på och sen tycker hon livet är lajbans igen! Lyxigt värrigare!

4. Det jag EGENTLIGEN ville skryta om: M är OFF THE BOOB!!!! Och det gick riktigt i misstag på två kvällar. Det jag trodde skulle bli vår worst battle yet bara hände av sig själv! Jag bara drog ut på att ge henne booben, och mittiallt var vi liksom over it! Förra natten vakna hon två gånger mellan kl 22 och 9.30, pirra några minuter och slockna om! Fantastikum!

Piiiiiiikupikuliitet sentimentalt var det idag när jag plocka fram den gamla pumpen och satt och pumpa och tänkte att det liksom är slut på ammandet nu, men sen grina korven upp sig med sina fyra (skitvassa!!!) tänder, och allt sentimentalt var som bortblåst! Så nu är hon officiellt ingen bebis längre! Herregud, snart far hon till skolan!

Ovido - Quiz & Flashcards