Alla inlägg den 16 december 2011

Av Elisa - 16 december 2011 10:49

Såja! Nu har vi granen på plats. Hade santas little helpers med mig hela tiden, vilket var ganska skoj.

 

Och sen kom vår nya diskmaskin. Jo, det blev en ny, men det var inte för att jag slet sönder den då tidigare, utan den for sönder helt själv. Utan min inblandning den här gången. Den hämtades hit av den suraste killen jag träffat på lääääänge! Måste vara tungt att vara så bitter som han var. Han sa inte ett enda riktigt ord under dom tre minuter han var här, utan kommunicerade med hmpf, mmm, aha, hmm och mera hmpf. Kanske han var rädd för hundar. Å stod och skrek i trappan bakom grinden som om någon hade stuckit knappnålar i ögonen på honom, så det kan ju ha varit det. Eller så hade han bara en hiskeligt dålig dag.  

D hämtade hem en superpig, som är SÅÅÅÅÅ SÖT! M har definitivt fått musikintresse med generna, hon är dödfashinerad! Munnen öppen och nacken lång från det att man knäpper på tills man stänger av. Emellan "dansar" hon där hon står i sin mopo, men mest bara stirrar hon begeistrat med dregglet rinnande. Hon är så god så jag kommer påriktigt att äta upp henne i misstag nån dag!

Syster hämtade ben åt hundarna, som jag inte gett åt dem ännu. Å bilr litet crazy person när han får riktiga ben, så man måste liksom hålla litet koll på dem när dom får sådana. Svärmor och svärfar kom på kaffe och paketen packades (nästan) klart.

Jag är nästan helt frisk och korven med, och nu har jag så torra händer att dom kliar och värker. Det var typ allt som hänt på berget! Life is good, med andra ord!

NI däremot, är snåla jävlar!! Mamsen är den enda som kommer att få julklappar i år tror jag bestämt! Ni andra får kaffeporo, eller hur var det man sa förr? Kanske man hotar med the grinch nuförtiden? Fy på er iallafall!

Ovido - Quiz & Flashcards