Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Elisa - 13 februari 2012 11:50

Saker jag skulle vilja göra:

Städa huset.

Tvätta fönster.

Slipa klädskåp.

Tvätta och stryka bebiskläder till nästa loppis.

Ta ett fotbad.

Baka bulle.

Rensa köksskåp.

Virka på min matta.

Sy nya gardiner.

Göra nya tavlor.


Saker jag gör:

Ligger på soffan.

Petar mig sporadiskt i napan.

Väntar på att nån ska göra allt det andra för mig.

Surar litet för jag inser att ingen kommer att göra det.

Kommer till slutsatsen att jag fortfarande har krabbis från lördan.


Men jäklar vad kul jag hade!! Om det inte skulle vara för det där med krabbis, skulle jag göra det MYCKET oftare! Vi var alltså först på 30+30 kalas och for därifrån ut på KROG! JAG! (är x antal år sen senast!) och det var så sköj så sköj!

Men det är liksom inga drag i tösen idag. Alls.

Måste sluta blogga nu, hitta mera ludd i napan.

Skapa flashcards