Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Elisa - 26 juni 2012 21:00

Alltså jag SKULLE nog blogga igår och i förrgår och helatiden, men jag hinner inte. För jag skopar muld, kärrar sepel, vaktar barn, promenerar hundar, designar utegrill och planerar fest. Och väver mattor och städar hus och lagar mat och tvättar kläder. Och rensar ogräs och sår gräs och smättar flugor. Och läser alfons och fucking djungelboken och kliar myggbett och längtar efter choklad och plockar skogsbessar från Å.

Men jag är himmeles gad ändå fast jag knappt hinner andas, för det HÄNDER äntligen på den här gården! Och i dom knutarna där jag väntat på att det ska hända nåt i evigheternas evighet!

Mellan varven hann jag ta vår gamla mommo med på besök till syster igår och hälsa på Rambo, den nyaste babyn i släkten. En sju veckor gammal hundvalp är nåt så galet jäkla sött att man får jättejätteont i magen. Och doften av hundvalp borde absolut säljas på burk! Tusan vad söt han är!!! Och T är en så himla duktig storebror, han är lugn och sansad och ordentlig och jättebussig!

Min 30-års fest är på snabbt intågande, och jag tror det kommer bli riktigt roligt! Det blir släkten på dagen och närmare 40 pers på kvällen, så alla utom 2 är påväg! Paaartyparty!

Ovido - Quiz & Flashcards