Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Elisa - 17 augusti 2012 12:16

Här har det varit lugnt och stillsamt. På bloggen alltså. På berget har det varit full rulle, inspirationen flödar så jag inte riktigt vet hur jag ska vända mig. Min dröm har ju alltid varit (vad kommer till jobb) att ha ett eget företag av något slag, och fast jag ännu inte vet exakt hurdant, när, var och ens OM, har jag tagit ett stort steg (för mig!) och beställt egna tags. Så att OM jag nu kommer igång mer med beställningar, egna arbeten och så så kan jag ju iallafall tagga dem. Och i samma veva har jag bestämt mig för en timpeng, för det där med kymppin och en flaska vin blev litet ohållbart och orättvist. Men jag är jättefeg och osäker så mina steg mot eget företag är minst sagt babysteps. En realistisk tidsgräns är kanske typ 10 år eller så. Men snart har jag egna tags iallafall! :) Sådär på hemmafront är D i Estland, M är fortfarande världens ljuvligaste och V återhämtar sig från ett grässtrå som fastnat i svalget. Å är full med myggbett och imorgon far jag och M till Ikea. På söndag är det städtalko inför GÅRDSLOPPIS 1.9 på vår gård (mera om det senare) och bäst av allt: ny bebis i M:s gäng; B behagade ÄNTLIGEN ploppa fram! Jee jee och jättegrattis till hela familjen! Och GUDSKELOV börjar bären ta slut!

Ovido - Quiz & Flashcards