Alla inlägg den 10 september 2012

Av Elisa - 10 september 2012 20:37

Här sitter jag, pigg som en jävla lärka. Och på dom närmaste 7 timmarna ska jag hinna sova 8 timmar, bädda sängar, väcka och klä på M, packa bil, hjälpa D som kommer att komma på 28 saker han behöver med och inte vet var är, koka kaffe, klä mig själv och säga hej hej åt pojkarna. Men tja, knepigare saker har man ju fixat!

Ska bli så sköööönt att komma fram! Där lär vara 27 grader i luften och 25 grader i vattnet, stället lär vara en mysig liten by på en ö med 240 stränder. Oj vad skönt det ska bli, oj oj ojjj!

Men jag märker redan att jag kommer att njuta allra mest av hur kul M kommer att ha det, och jag är nästan litet irriterad på mig själv för det. VARFÖR blir man så tråkig när man får barn? Var är stringbikinin, pinacoladan och allt bagage i en handväska? Ja, långt borta från berget! :) I mitt handbagage har jag inget annat än tuttar, trasor, blöjor, leksaker, bilderböcker och ett läppomada. Bedrövligt, men det absolut roligaste i hela världen! M ska få flyga!!! Eller, "flua". Och simma, leka på stranden, äta tsatziki och sova på hotell! Härrigud så roligt det ska bli!

Fast jag kommer nog att sakna berget och pojkarna, länge sen jag varit en vecka borta från dem. Och Å och V gillar inte läget ALLS.

 

Hur sorgset kan ett öga bli?

Ovido - Quiz & Flashcards