Alla inlägg den 16 december 2012

Av Elisa - 16 december 2012 18:01

Det blir jul i vårt hus trots allt! Och inte ens framkrystad med våld utan gjord riktigt med glädje och allt! Knäcken är kokad, pepparkakorna uppätna, granen kom in idag och sgs alla klappar är handlade. Julens tidtabell är i stort spikad och alla artighetsbesök är inbokade. Måste bara gräva fram Santas kostym ännu och packa klapparna.
På jobbet börjar dammet lägga sig och nån form av rutin börjar infinna sig. Just nu är läget det att jag och D bråkar om vem som får fara på jobb, så man kan ju milt sagt konstatera att vi tycker det är kul! Och jag tror den värsta stressen börjar lägga sig, för jag magrar inte mera och jag sover ordentligt igen.
M reagerade på ändrade rutiner med att sluta sova dagssömn och totalvägra D. Och i samma veva har hon börjat säga 3-ords meningar, vilket låter jätteroligt!
Och i bastun sitter Ms megabonttoklapp och väntar på att jag ska komma på hur jag ska få honom inpackad.

Ovido - Quiz & Flashcards