Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Elisa - 28 oktober 2011 12:38

i skogen har vi kockat litet, bakat litet, promenerat litet och pysslat litet. Ja, och så har vi gjort alla de där babygrejerna vi alltid gör.

i bild ser det ut såhär:

 

Gamla farbror D vände bort sig varje gång jag skulle ta bild på honom, tror han inte vill bli fotad nu när ena framtanden har lossnat. Och unge herr Å fick jag ingen skarp bild på, han hade så fullt upp med Wilson. Wilson är en korgboll som sett sina bästa dagar, och Å är TOTALT kär i den. Han är ju bolltokig, och detta är typ den största han någonsin haft, och han älskar den till döds!

imoron är det babysim, vilket ska bli riktigt intressant. Risken finns att jag klär på M simdräkten och glömmer min egen, eller att jag går och simma och glömmer M i omklädningsrummet. Just nu känns det där med bebis i omklädningsrummet himla bökigt, tycker det är jobbigt redan att minnas ta med shampot till duschen. men kanske det går riktigt bra! Det är väl tänka positivt som gäller!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards