Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Elisa - 18 juni 2012 21:17

Som yh-light mamma har min iphone fungerat som en ganska effektiv nanny, fulladdad som den är med Pingu och Bamse. Nå, som den lätt hetlevrade lilla salami vår kära Korv är, kastar hon nannyn i golvet ibland. Första gången sa det pang, baksidan for i spillror och D beställde nytt skal åt mig. Andra gången sa det pang, baksidan for i spillror och jag beställde nytt skal. Plåt, denna gång. Nå, tydligen fick nannyn inre skador efter senast så ikväll hördes plötsligt inget i telefonen mer. Pingu var stum-pingu, spotify var bara en bild av artisten och när jag ringde folk fick jag hitta på vad dom svara, för inget hördes (iofs inte så tokigt!). Så jag gjorde alla nörttitrix jag kunde; stängde av och på telefonen, av och på alla ljudfunktioner, knipprade, knapprade och hade mig. När inget gav resultat tog jag till Ia-trixet, smällde fanskapet i bordet och se, nannyn är back in business!Vad lär vi oss av detta? När det kommer till teknik löser våld det allra allra mesta!Och nannyn mår bra av en smäll nu och då. Okej nää nää, slå inte nannyn!

Ovido - Quiz & Flashcards