Alla inlägg den 3 september 2012

Av Elisa - 3 september 2012 22:13

Så var det färdig-loppat! Det gick riktigt bra, kom mer folk än jag hade vågat hoppas på, men tyvärr var ju vädret inte riktigt på vår sida. Men mina egna grejer blev jag riktigt bra av med, och likaså gamla farmormors! Och det som blev kvar säljer jag nu på fb, så sen när vi far till tanhuhovi har jag förhoppningsvis bara litet kläder och arabia att släpa på!

Dagens topp: M när hon vaknade från dagssömnen, sken upp när hon såg mig och konstaterade "kaam" och slog armarna runt nacken på mig.

Dagens botten: Att vår fucking städerska aldrig städar och vår fucking hushållerska aldrig lagar mat. Skitkärringar.

Veckans to do: Tänka ut och packa väskorna till södern.

Veckans jag-önskar-jag-skulle-hinna: Göra klart mjukisarna som är på hälft, en gris och en kanin och nåt som liknar the son of E.T and a giraf.

Veckans tråkigaste: läkarbesök på onsdag

Veckans fniss: Min familj. Vilka jäkla galenpannor jag bor med.

Veckans godaste: pizzan jag tänker laga på fredag.

Veckans tristaste: Typ all annan mat jag kommer att göra före pizzan.

Veckans luomu: skördade ca 20 potisar från mina fyra krukor, och fina potisar!

Veckans krämpa: Den jävla pattin jag har i pannan! Trodde den skulle självdö när jag gick rakt in i ett bräde med den förra fredan, men noooo. Den bara ändrade färg och smärtgrad litet. Kan nu alltså sticka en nål typ 6-7 mm rakt in i den, och inget händer och det känns ingenstans! Okej, det där var kanske veckans äckligaste också.

Veckans njam: samma som alltid, den där järnhaltiga röda saften som ger blåa tänder.

Ovido - Quiz & Flashcards